二手書籍回收+$10舊書義賣活動2月開鑼 港九新界設46個書籍回收點

文: 劉紀彤
2019.02.03

農曆新年就快到,相信大家都已經開始預備好執屋大掃除,除舊迎新!有睇開書的朋友會唔會有一些已經睇過但又唔知如何安置的舊書呢?今個新年,太古地產一如以往舉行「書出愛心 十元義賣」的活動,由2月1日起至3月31日將會進行二手書籍回收行動,在港九新界設有46個書籍回收點,再於4月25日至28日於太古坊舉行舊書義賣,執屋時不妨將一些已經睇過的舊書捐出,將好書分享給更多的書迷!

 

由2019年2月1日起至3月31日,太古地產將會於港九新界設置46個書籍回收點,大家可以將睇過的書籍分享給更多市民!

 

而於4月25至28日將會於鰂魚涌太古坊舉行舊書義賣活動,將回收到的書籍義賣,籌得的善款悉數捐予香港小童群益會「群益寶庫」計劃,以及義務工作發展局推動義工服務發展。

 

想捐書的朋友可以睇睇回收地點~

>>46個書籍回收點地址

 

圖片來源:booksforlove

活動資訊

  • 日期2019年2月1日 - 2019年4月28日
  • 地址 鰂魚涌太古坊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓