男生一定要知!剃鬚最佳方法

文: Moses
2019.02.11

男生皮膚唔好,甚至成日生暗瘡喺面,原來有機會係因為剃鬚?其實剃鬚男生每日都做,但係如果用上不正確的剃鬚方法,除咗永遠好似剃得唔夠乾淨之外,仲會有機會令皮膚敏感生瘡,唔想搞到皮膚差晒變到唔靚仔?今次就話你哋知剃鬚有咩唔應該做,以及推薦大家用剃鬚神器!

男生3大剃鬚錯誤:

1.不同方向「剃來剃去」
為了剃得乾淨,不停用剃刀,左左右右去剃,令皮膚受刺激,甚至有機會令毛囊發炎。

2.忽略刀片衛生
今日使用卻懶於清洗剃刀刀片,甚至繼續用生銹刀片,不要再問為什麼臉上有暗瘡了!最基本用上酒精消毒清潔是必要的~~

3. 不當的剃鬚時間
不少男生貪方便會在沖涼前就剃鬚,臉上不清潔或是鬍子沒有軟化就「硬剃」,同樣令皮膚不適,皮膚差的原因亦正是如此,正確的剃鬚時間可以是沖涼途中,或事先用熱毛巾敷臉,在皮膚放鬆時剃鬚,皮膚受傷機會亦減少。

 
剃鬚有法!好用推介:Braun Series 9電鬚刨
想得到最佳的剃鬚方法其實好簡單,只要你搵到一照顧最全面嘅電鬚刨就可以啦!
今次推介嘅Braun Series 9電鬚刨,喺好多討論區都有人推薦,除咗德國製造係賣點之外,仲可以幫大家解決晒上面剃鬚錯誤嘅煩惱,以下就話畀你聽佢有幾好用! 

好用位1:100%皮膚舒適感+乾淨度
唔想刺激皮膚,Braun Series 9電鬚刨就有創新自動感應技術加5項獨立修剪部件同步運行,會根據你鬍鬚嘅厚度自動調節馬達動力,特別難剃在嘅部位會加大馬力,,而且仲有Braun SyncroSonic™ 聲波科技每分鐘進行40,000次交叉修剪,唔洗再「剃來剃去」,超高效,令你皮膚舒適而且夠晒乾淨!


有五個獨特剃鬚元件,每個元件都專為唔同毛髮類型而設。無論你毛髮平伏定係向唔同方向生長,都可以輕鬆剃除,刮的嘅次數越少,皮膚就越舒適啦!


好用位2:100% 防水 幾時用都得 
電鬚刨好多人都怕好難清潔,但係Braun Series 9 可以浸喺五米深嘅水之下,隨意用水沖洗電鬚刨都可以。而且其實Braun所有 Series 9 ² 型號都可以配合水、剃鬚泡沫同剃鬚啫喱使用,差唔多沖完涼用都冇問題,超方便!
 

好用位3:清潔超方便!一個掣就搞掂
各位懶人應該最開心Braun Series 9 電鬚刨擁有全球唯一的5 步全自動酒精清潔以及充電系統,只需按一個掣,就可以衛生地清潔、充電、潤滑電鬚刨,令您的每天使用都可以好似新嘅一樣。


更附有旅行盒提供,十分方便!

仲有好多優點,大家可以去https://hk.braun.com/zh-hk 睇多啲!


以上資料由Braun Hong Kong提供。


活動資訊

  • 地址 Braun Hong Kong

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓