【尖沙咀美食】人氣心形雞蛋仔新開尖沙咀分店 芝士通心粉新口味/獨角獸造型

文: LorLor Lee
2019.02.15

人氣心型雞蛋仔店「The Waffle Club」在元朗吸引不少粉絲捧場,好受歡迎。心心形狀的雞蛋仔,除了造型可愛,口感亦軟綿富蛋香。「The Waffle Club」最近更在尖沙咀新開分店,加入不少新口味!除了有經典原味、朱古力心太軟、芝士四重奏等,今次新店開張更推出獨角獸造形的心型雞蛋仔。另外,還有芝士通心粉新口味,鹹香味十足,芝士迷必試!以後不用到元朗先食到啦~

人氣心型雞蛋仔店「The Waffle Club」最近在尖沙咀新開分店,更加入不少新口味!

心型雞蛋仔有多款口味選擇,包括經典原味、紅絲絨朱古力、宇治抹茶、伯爵紅茶、朱古力心太軟、流心奶黃、芝士四重奏和意大利黑松露。雞蛋仔採用日本麵粉,其餘大部分食材都是外國入口。

獨角獸派對,經典原味心型雞蛋仔配港式奶茶與牛奶雪糕,雞蛋仔口感軟綿,富蛋香。

配上獨角獸造型好可愛!

芝士通心粉,新創口味

鹹香味十足,芝士迷必試!

朱古力心太軟口味,朱古力漿有流心效果!

奶醬多新口味,雞蛋仔食到啖啖幼滑的花生醬。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓