【中環好去處】中環10米高巨型藝術雕塑!粉紅花朵組成Dior x KAWS

文: Eunice Lam
2019.02.19

Dior x KAWS「BFF」雕塑繼早前在Murray展出後,今次登陸中環置地廣場!巨型雕塑高達10米,並以大量粉紅色花卉組成,非常搶眼。另外,更可獲贈Dior Men SS19風格的明信片,各位Fans記得把握機會去影相打卡!

由Dior與街頭傳奇藝術家 KAWS 共同合作而成的「BFF」雕塑約10米高,非常巨型。雕像手上拿著香水瓶,是以Dior先生的愛犬Bobby為靈感。為向鐘情粉紅色花朵的Dior先生致敬,亦特別以花卉作設置材質。

另外,大家凡親臨置地廣場中庭將會獲贈Dior Men SS19風格的明信片乙張,明信片共有4款。大家有興趣就快啲去影相啦!



活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓