【荔枝角好去處】 荔枝角免費睇電影道具展 逾50件道具/2大電影場景影相位!

2019.02.24

一部電影製作的背後,有著不同團隊在幕後默默耕耘,當中包括製作電影道具的道具師。最近位於荔枝角的饒宗頤文化館,就舉行「道具・師」電影道具製作展覽,邀請到電影道具領班張偉全先生所屬的「偉勁制作」團隊,借出50多件電影道具展出,仲有2大電影場景可以影相打卡。展覽免費開放給公眾入場,有興趣的朋友就不要錯過啦!

電影道具領班張偉全先生及其團隊「偉勁制作」,曾參與超過70部本地電影,包括《救火英雄》、《使徒行者》、《春嬌救志明》、《迷城》等道具製作及場景設計。

 

今次借出超過50件全人手製作的電影道具展出,有不少打鬥場面常見的玻璃樽及刀棍武器,當中有糖膠製作的瓶子,仲有玻璃碎片,看上去同真玻璃碎無異,但一摸上手就知質感不同。

 

場內最矚目的仲有一具乾屍道具,由醫療教學用骨架、海綿和乳膠所製,花一星期時間製成,要製作出血管及肉質紋理等效果,相當花技巧。

 

另外仲有警匪片中使用的槍械及炸藥等道具。

 

仲可以一摸生鈴道具,一估邊件才是真的生鈴!

 

為場景製作的道具都有展出,有仿紅磚塊、花崗石、樹皮等。

 

行完展覽仲可以影相留念,展覽仲設有兩大電影場景影相位,大排檔和天台都是港產片常見的場景,參觀者可以拎起道具,同朋友一齊影相打卡!

 

展覽可以了解更多本地電影製作的過程和技術,有興趣記得去睇睇啦!

活動資訊

  • 日期2019年2月24日 - 2019年3月10日
  • 地址 九龍美孚青山道800號 饒宗頤文化館 中區G座活動室2及4
  • 人均消費免費
  • 開放時間10am-6pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓