【元朗好去處】寵物領養市集嘉年華登場 為被遺棄狗狗尋找一個家!

文: Toby Mok
2019.03.05

成日都會聽到好多遭人遺棄寵物的消息,令一眾小動物無家可歸,最近Slainte HK Group就聯同毛孩守護者、香港拯救貓狗協會舉辦了一連2日的寵物領養日,希望大家以領養代替購買,為一眾無家可歸的寵物尋找一個幸福的家庭,除此之外,領養當日仲會有不同的寵物市集攤位,養寵物的人士都可以去行吓,一齊睇吓寵物領養日活動詳情!

最近Slainte HK Group在錦綉花園市中心劇場舉辦錦綉寵物領養日,為一眾毛小孩尋找一個家。而2大保護動物團體毛孩守護者同香港拯救貓狗協會都會參與活動。

今次領養活動將會有一眾由義工們努力拯救回來的小動物同市民見面,希望到時會出現有心人士將小動物領養回家,並提供10多隻狗狗俾大家領養。

除此之外,同場仲有售賣各類寵物食品同用品的寵物市集攤位,等領養者或者已經有寵物的主人可以行吓。

想養狗狗的朋友仔記得以領養代替購買,去領養日領養無家可歸的狗狗,為動物們尋找一個家啦。

資料及圖片來源:Slainte HK Group


 

活動資訊

  • 日期2019年3月9日 - 2019年3月10日
  • 地址 錦綉花園市中心劇場
  • 開放時間12:00-19:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓