32款Charles & Keith粉色系手袋推介!全部$800以下 OL返工/出街百搭易襯款式

文: 劉紀彤
2019.03.08

新加坡品牌Charles & Keith主打價格親民、而且款式選擇多,成為不少女生買手袋的人氣首選。自從上年Charles & Keith於香港開設了兩間分店之後,更加深受港人喜歡。今次就挑選了32款Charles & Keith的粉色系手袋、銀包,全部$800以下就買到,而且款式百搭易襯,無論返工、出街或約會都適合!

粉紅色

粉紅色一向係唔少女生的首選顏色,不論配搭深色、淺色系的衣物都得,百搭易襯!

 

 

粉黃

平時比較少見粉黃色的手袋,Charles & Keith的粉黃色活潑搶眼又唔會太高調,想特別啲的朋友可以考慮一下!

 

 

 

粉藍

粉紅以外另一人氣顏色相信都係粉藍色!比起粉紅色望落更加成熟,OL返工用一流!

 

 

 

粉綠

粉綠色就比較優雅,散發知性的氣質,而且顏色柔和望落令整個打扮更大方和精神。

 

 

睇啱可以去>>Charles & Keith網站或分店睇睇~

 

圖片來源Charles & Keith

 

活動資訊

  • 地址 Charles & Keith 香港門店/網店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓