5大「無時效」夢幻少女日記簿推介!獨角獸/浪漫粉紫/城堡/星空手帳款式晒冷

文: 劉紀彤
2019.03.15

唔少女仔都有寫日記的習慣,仲會將去旅行的車票、睇戲的票尾貼上日記簿留念,一本日記簿會將日常生活的大小事記錄,好好保存下來將來回味,所以日記簿的設計非常重要,有一本設計得又靚又好用的手帳的話,寫日記同將來睇返時都特別開心!今次就為大家推介5個品牌的日記簿,設計夢幻可愛,而且無時效性,想幾時開始寫都得,啱晒一班少女們!

Icon-ic

韓國文具牌子Icon-ic設計清新簡潔,於當地深受一班文青少女喜愛,除了頁面設計吸引,內頁亦十分有條理,方便易用。

圖片來源/購買網址:icon-ic.com

 

Second Mansion

Second Mansion推出的日記本配色夢幻,仲有閃粉裝飾。另有天空和夜空主題設計,相信少女一定會心動!

圖片來源/購買網址:secondmansion.com

 

 

Kikki.K

鍾意北歐風的朋友就可以睇睇瑞典品牌Kikki.KKikki.K在香港都有專門店,日記簿大多都印上勵志的金句,內頁仲有不同插圖,設計甜美特別,另外仲會附送貼紙,等大家可以為日記簿扮靚!

圖片來源/購買網址:kikki-k.com

 

Cotton On

平日行Cotton On除了睇衫都會睇下文具,Cotton On的文具款式都算多,而且十分抵買,當中唔少筆記簿設計都好搶眼特別,即刻睇睇有咩款先~

 

圖片來源/購買網址:Cotton On

 

 

7321 design

7321 design的小王子系列手帳在香港唔少文具店、書店都有售、日記簿採用了復古童話風,部份仲有書籤綁帶,精緻實用,小王子粉絲唔好錯過!

 

圖片來源/購買網址:7321store.com

 

 

活動資訊

  • 地址 各大書店/文具店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓