【馬鞍山美食】馬鞍山首間5,000呎親子餐廳 創意遊戲/波波池/繩網/卡通美食

文: LorLor Lee
2019.03.15

家庭同樂日或假日不知去哪的話,各位爸爸媽媽們可考慮帶小朋友到馬鞍山新開首間親子餐廳「Whizbo Kids Café 」,佔地5千多呎,店內設置多個兒童的遊樂設施,包括繩網、小煮子天地、夢幻化妝間、雪白波波池等,更加入很多創意遊戲!由餐廳直達的綠色種植天台亦將開放各種兒童課程。餐廳還提供小孩各種精緻卡通造型美食,下次同小朋友試下啦~

馬鞍山新開首間親子餐廳「Whizbo Kids Café 」新開張,佔地5千多呎,場地提供多個遊樂設施。

魚樂天堂,小朋友在紙上畫出魚兒,圖畫經掃描後會變成立體卡通魚,投影在大螢幕上,與海洋中暢遊。

雪白波波池,小朋友得先穿過小型繩網陣,再隨滑梯溜到浮床,然後跳進波波池,鍛鍊小朋友的體力。他們還可以擲射白波到大螢幕上,玩玩不同的投擲遊戲,考驗他們的眼界。

七彩繩網

小煮子天地,煮飯仔玩具應有盡有,讓小孩變身廚師!

夢幻化妝間

提供多款兒童服飾及玩具化妝品。

由餐廳直達的綠色種植天台亦將開放各種兒童課程。

這間親子餐廳亦提供多種健康美食。

小魔女通粉($138)

韓式媽媽雜菜拌飯(素食,$128),由西蘭花、洋蔥、木耳、椰菜花及蘿蔔絲三色蔬菜加上米飯組成,造型可愛。

還有不同小食選擇~

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓