【土瓜灣美食】工業風Café小店歎甜品 草莓梳乎厘班戟/紫薯蓉薑味麻糬窩夫

2019.03.17

土瓜灣一帶向來有不少Cafe小店,好啱放假約埋朋友去歎美食輕鬆一下,這間以工業風設計為主的HeySoNuts,位置清靜環境舒適,有多款賣相吸引的熱食及甜品供應,當中更有女生喜愛的草莓及紫薯口味!

Cafe的環境寬敞,以工業風設計為主。

 

店內的甜品吸引不少食客棒場,自家製士多啤梨醬日式梳乎厘班戟($92),帶有果肉的士多啤梨醬,配軟綿綿的梳乎厘班戟,味道酸甜。

 

薑味麻糬窩夫配紫薯蓉及香草雪糕($62),窩夫的內層夾有麻糬和薑肉,食落口感。除了薑肉解膩外,一旁的柚子蒟蒻一樣可以令麻糬窩夫感覺不會太膩!

 

自家製Tramisu$52)的鴨子造型相當特別,口感外,亦帶濃郁酒香。

 

除了甜品外,店內亦有多款熱食供應,慢煮手撕豬腩肉漢堡($128),以低溫慢煮豬腩肉4小時,愛食Burger的朋友不妨一試!

 

另有自家製喇沙汁海鮮扁意粉($138),喇沙醬汁味道香濃,帶微微辣味,配上蜆肉及蝦等材料,相當足料。

 

下次去土瓜灣不妨試試!

 

 

活動資訊

  • 地址 土瓜灣北帝街149號地下3號舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一、三至日:12nn-10pm/星期二全日休息
  • 電話26871428

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓