【南區好去處】鴨脷洲2萬呎貓狗領養Cafe Whiskers n Paws$100沖涼/室外玩樂區

文: Toby Mok
2019.03.15

最近南區鴨脷洲一間20,000平方尺的寵物生活用品店Whiskers n Paws推出一系列的寵物服務,包括有寵物沖涼服務、寵物美容服務、貓狗領養區、寵物咖啡店,另外店內仲會售賣多款寵物用品等等,一齊睇吓店鋪Whiskers n Paws有咩賣點及詳細地址。

店內有寵物咖啡店,有咖啡師會駐場為大家煮咖啡,店內亦有一些輕食供主人購買,歎下午茶。

而狗狗亦有寵物專用的雪糕可以食,主人同狗狗可以在咖啡廳內邊食邊增進感情。

另外店舖亦與香港的動物組織合作,開設貓狗領養區,等有心人士可以領養代替購買,為無家可歸動物尋找一個家。

而店員仲會不時為待領養動物們進行訓練,增加牠們被領養的機會。

店舖亦有露天平台俾主人帶寵物來玩,費用全免架,大家得閒可以帶狗狗去放電。

除此之外,店舖亦設$100自助寵物沖涼區,任何身形的狗隻沖涼都只需$100。

沖涼區有齊沐浴用品同吹風機,主人可以自助幫寵物沖涼抹身。

玩完食完仲可以在店裡購買寵物用品,店內有售寵物食品、玩具、寵物車得得,主人們可以在精品區掃貨。

 

當中比較特別的有狗狗背囊,咁主人就可以隨時揹狗仔出街啦。

另外亦有特別構造的防水狗狗床,跣水力十足,咁就不怕狗狗賴尿落床啦。

有興趣可以帶自己的毛小孩去玩吓~

 

活動資訊

  • 地址 鴨脷洲利榮街2號新海怡廣場10樓
  • 開放時間星期一至五:10:00-18:00 星期六日: 10:00-19:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓