【西環美食】西環小巷石牆樹下懷舊咖啡店!牛油果醬魚柳菠蘿包/雞公碗Latte

2019.03.23

西環西營盤一帶集合不少美食小店,最啱就是趁周末放假去一試!這間位於巷仔內的咖啡店「茶咖里」,以懷舊的冰室為主題,店外仲有百年石牆樹的靚景。有多款茶餐廳美食供應外,最特別就是以雞公碗盛載的咖啡,咖啡迷不妨一試!

餐廳位於暗巷內的石牆樹下,店內以懷舊冰室設計為主,室外位置一樣舒適,坐在大樹底下歎美食,別有一番風味,一旁更有特色鐵招牌,啱晒影相打卡!

 

 

 

店內的美食中西合壁,有多款茶餐廳美食供應外,亦有All day breakfast!班尼迪蛋配鬆餅All day breakfast$78),有香腸、煙肉、蘑菇、茄汁豆、蕃茄及沙律等份量十足,加上流心的班尼迪蛋鬆餅,相當吸引。


 

大大份的牛油果醬魚柳芝士菠蘿$68),組合特別之餘,牛油果和魚柳仲好夾。

 

午餐時段的叉滑蛋飯($48),亦是不少食客喜愛的美食之一!

 

除了食物外,茶咖里的賣點之一,就是以雞公碗盛載的咖啡。店內的Latte$28)及Espresso$20)同樣是雞公碗盛載,充滿本土特色,配店內美食一齊歎都得!

 



 店內仲有推行自助點餐服務,可以自己落單好方便。

下次經過西營盤,不妨到一試到茶咖里飲杯咖啡!

 

活動資訊

  • 地址 西環西營盤爹核里4號地舖
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一全日休息/星期二至日:8am-6pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓