【九龍塘美食】葡萄牙直送葡撻專門店!流心朱古力/芝士/綠茶味葡撻

文: Eunice Lam
2019.04.01

九龍塘新開了一間葡撻專門店NATA PURA,店舖的葡撻本來只有外國先有得賣,但現在香港都食到啦!葡撻是由葡萄牙製造後直送香港,製作方法沿用了300年的傳統配方,食材選用優質及新鮮的雞蛋和農場牛奶,除了有傳統原味,還有芝士、綠茶、朱古力、雜莓、熱情果等多款創新口味,各位葡撻控唔好錯過啦!

葡萄牙直送的葡撻會在店舖再焗熱後即賣,熱辣辣送到客人手上。

原味葡撻跟足三百年的傳統配方,一定要試!

葡撻表面充滿焦糖,撻皮焗到頗酥鬆,內裏的燉蛋口感軟滑,蛋味香濃。

雜莓葡撻表面則是充滿木莓、黑莓等莓果,味道酸甜。

朱古力葡撻表面跟普通葡撻一樣,內裏卻充滿朱古力流心醬。一半燉蛋,一半朱古力流心醬,十分足料!

Camembert金文拔芝士葡撻,芝士葡撻的燉蛋較流心,白色的部份是芝士,芝士味濃,但不會遮蓋燉蛋的味道。

熱情果葡撻的熱情果醬在葡撻的底層,雖然果醬不太多,但味道已經好濃,比雜莓味更酸甜。

綠茶葡撻的茶味不算太濃,感覺清新。

各款口味葡撻價錢如下:

店舖暫時只賣以上6款口味葡撻,還有以下6款會陸續推出。

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓