【灣仔美食】灣仔新開簡約純白咖啡店 自選多士配料+咖啡成分!

2019.04.13

灣仔月街一帶向來多特色餐廳,最近就有間新開的APT Coffee,店舖的純白設計,帶簡約日系風格,感覺悠閒舒適。咖啡店更可自選咖啡成分和份量,連多士配料都可以自由配搭,完全可以隨喜好選擇所需。

全店貫徹極簡的設計風格,純白牆和木系小裝飾,設有室內及室外坐位,整體感覺舒適。

 

 

 

店內的咖啡可以自選成分和份量,分為NuttyFruity,另可選擇Black Coffee的冷熱水份量,及Latte中的牛奶份量及奶泡厚度,價錢按所選的成分和比例而定,可以自由選擇出想要的咖啡。

小編就試試Fruity豆配180ml奶量和中度奶泡,淡淡酸甜味,飲落質感柔滑。店員亦推薦女士們可以選擇果酸味較濃的FruityLatte,而Nutty豆製成的Black Coffee就較適合男士選擇。

 

 

 

另外,多士($65)亦可自選無花果核桃包或酸種包;及鷹嘴豆醬或忌廉芝士醬,另有十多款配料可以選擇,包括雞蛋、煙三文魚、牛油果、巴馬火腿等等,啱晒心思思想食多幾款口味的朋友!但要留意,部份配料需要額外加購。

 

蝦三文治($82)亦值得一試,夾有蝦、羽衣甘藍、紫椰菜等配料,味道微辣開胃!

 

 

活動資訊

  • 地址 灣仔月街2-12號地下A&B號舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日8am-6:30pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓