【青衣美食】青衣戲棚2019美食墟市回歸! 一連五日逾過百掃街小食攤檔

文: LorLor Lee
2019.04.04

為慶祝真君大帝及天后寶誕,每年都會舉辦青衣戲棚,有經典粵劇表演,還有近百個小食攤檔。本年度的青衣戲棚2019即將開鑼,一連五日,真君大帝誕於4月16至20日舉行,天后誕則由5月5至9日舉行。期間有舞龍舞獅、花炮巡遊等表演,還有多元化的掃街小食,先同大家回顧一下上年有咩美食啦!不過為響應環保,鼓勵前往的朋友,建議自攜餐具啦~

轉眼又是一年一度的青衣戲棚活動,除了各類經典節慶活動,還有近百個小食攤檔!

請大家參與節慶活動時要注意環境清潔,切勿亂拋垃圾,另外為響應環保,鼓勵前往的朋友,建議自攜餐具啦,減少浪費。

掃街小食多元化,傳統和新式統統有齊!

1. 芋圓仙草豆花/芋圓紅豆冰,芋圓軟糯彈牙,配上傳統的仙草、紅豆,口感豐富。

 

 

2. 烤大啡菇,一朵朵大啡菇鋪滿芝士,很足料。

 

 

3. 榴槤多士,香甜的榴槤加上烤至微焦的多士,出奇的配合,榴連控要試試啦!

 

 

4. 流心芝士雞扒,炸得鬆軟的雞排夾著層層芝士,增添雞排鹹香。

 

 

5. 雞翼包飯,台灣夜市名食雞翼包飯降臨青衣,燒雞翼釀入炒飯味道濃郁且多層次。

 

 

6. 各種香港特色飲料也很受歡迎呢

青衣戲棚2019

地址:青衣青綠街球場

真君大帝誕日期:4月16至20日12nn-1am

天后誕日期:5月5至9日12nn-1am

活動資訊

  • 日期2019年4月16日 - 2019年4月20日
  • 日期2019年5月5日 - 2019年5月9日
  • 地址 青衣青綠街球場 
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間4月16至20日12nn-1am、5月5至9日12nn-1am

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓