【復活節好去處2019】旺角朗豪坊手塚治虫誕生90週年展 限量精品/4大影相位

文: Toby Mok
2019.04.11

旺角朗豪坊最近就聯同Soap Studio於4月12日至5月13日舉行「手塚治虫誕生90週年展」,等大家可以回顧手塚老師的代表作,手塚治虫展覽有多個影相位,包括:2.5米高吹氣阿童木、巨型漫畫書,十分搶眼。除此之外展覽仲設有期間限定店,獨家發售過100款手塚經典角色精品,包括限量100組銅金色「手塚治虫90週年紀念特別版:手塚治虫與阿童木」人偶,粉絲們記得mark實手塚治虫展覽活動日期同地址啦,一齊睇下旺角朗豪坊手塚治虫誕生90週年展有咩影相位同精品可以買!

現場最觸目的當然是2.5米高的巨型吹氣阿童木,乖巧地坐在場地中央,十分可愛。

另外仲有巨型漫畫書,大家可以重新認識手塚老師及其筆下的角色,手塚治虫人偶仲會帶埋1:1的阿童木、怪醫秦博士同藍寶石王子一齊現身同大家影相。

 

除了有多個影相位之外現場期間限定店獨家發售多款限定精品,當中最特別的莫過於限量100組的金色手塚治虫與阿童木模型,一齊睇下有咩其他獨家精品!

阿童木迷記得唔好錯過啦~

 


 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓