【旺角好去處】全港首間波鞋護理店登陸旺角!舊鞋洗到變新鞋+鞋身防水保養

文: 劉紀彤
2019.04.21

新鞋落地最怕就係落雨同去多人的地方,怕隨時一攤水或者被人踩一腳對新鞋就即刻污糟晒,不過波鞋著得耐始終都難逃變黑變污糟的命運。最近全港首間波鞋護理店Reshoevn8r就登陸旺角,最平$220就有基本的洗鞋服務,將舊鞋洗到變返一對乾淨的新鞋,另外店舖仲有鞋身防水保養、深層清潔等服務,今個夏天雨季都唔怕啦!

Reshoevn8r提供基本洗鞋服務、深層清潔服務,基本洗鞋服務主要由人手洗鞋,深層清潔服務就會包括人手洗加機洗再額外有防水保養服務!洗前洗後的對比都十分大,就連鞋帶、鞋墊等位置都會洗乾淨!

 

 

 

 

基本的洗鞋服務收費$220,包括人手洗刷鞋面鞋底,店員仲會以人手刮走鞋面污垢,清潔過程十分快手,同時不斷以毛巾將鞋印乾,以防清潔劑侵蝕鞋子表面,過程步驟一絲不苛,令對鞋由烏卒卒變返白雪雪~

 

 

 

 

唔想成日出去洗鞋,亦可以考慮買一些波鞋清潔用品自己係屋企洗,有清潔劑、鞋刷、防水噴霧等,不過就一定冇係護理店洗的效果好。

 

 

 

洗鞋後店員會等波鞋完全乾透才讓顧客取回波鞋,過程大約7-10日,有興趣的朋友可以去睇睇~

 

活動資訊

  • 地址 彌敦道566號地下A3後店Reshoevn8r
  • 人均消費$201 - $400

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!