唔使怕遺失電話卡/iPhone針!糖果色SIM卡針收納帶登場

文: Toby Mok
2019.04.23

去外地旅行好多時都需要換Sim卡,而iPhone換sim又需要有sim卡針先換到,怕成日忘記帶sim卡又怕換好的香港sim卡會弄掉?最近台灣就有設計師發明了sim卡收納線,可以同時收藏好細細張的sim卡同iPhone sim卡針,以後去旅行就不怕再弄掉sim卡或者忘記帶iPhone針啦!

最近台灣設計師就發明了旅行小幫手,一條簡單的矽膠帶可以同時做到收納sim卡同iPhone針的功能,彩色矽膠帶有2個收納位,膠帶上方的凹槽可以放置sim卡,而中間的凹槽就可以放置sim卡針。

另外更方便的是彩色矽膠帶可以隨意綁在passport、筆記本或銀包上,咁就不怕遺失啦。

Sim卡收納帶仲有多款顏色可選擇。

價錢亦算相宜,港幣$83 2條,成日去旅行的朋友仔可以考慮入手!<按此購買>

資料及圖片來源:Pinkoi

 

活動資訊

  • 地址 Pinkoi網店
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓