日牌眼鏡Zoff聯乘Minions眼鏡系列!牛仔/皮革鏡架+迷你兵團眼鏡袋

文: 劉紀彤
2019.04.30

日本眼鏡品牌Zoff最近與人氣卡通角色Minions迷你兵團合作,推出全新聯乘系列眼鏡!今次的系列用了多款不同材質、配色及圖案設計,包括牛仔布、皮革材質鏡架為主的Daily Line,金屬鏡架Classic Line,低調成熟的風格或者可愛突出的卡通圖案都有,就算戴出街都唔會太過幼稚~

DAILY LINE($680)以輕量塑膠製成鏡架,兩邊鏡臂都有搶眼的Minions圖案,BANANA款鏡臂有怪盜G的標誌,另一邊係一大班Minions的圖案,好得意!

 

 

DENIM款就將Minions印上牛仔布裝飾鏡臂,簡約時尚。

 

 

皮革材質的LEATHER款就比較適合返工、返學帶。

 

 

鍾意低調的朋友可以考慮金屬造型的CLASSIC LINE$880)~

 

 

買眼鏡仲會附送Minions眼鏡袋及眼鏡布!

 

想買的粉絲可以去Zoff香港門店睇睇啦。

圖片來源:zoff.co.jp 

活動資訊

  • 地址 Zoff香港全線分店
  • 人均消費$401 - $800

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓