【中環好去處】法國五月寵物領養嘉年華 草地睇戲/手作市集/3大影相位

文: Toby Mok
2019.05.04

最近寵物領養再次受到大眾關注,多個動物關注團體都會定期舉辦領養活動,等被遺棄或者流浪的動物可以尋獲一個新家庭。而最近法國五月藝術節就舉辦首個以寵物為主題的周未領養市集,現場除了有多個法國著名的影相位外,仲有共120個攤位、嘉年華攤位遊戲、音樂表演等等可以玩,一齊睇吓法國五月藝術節的寵物周未領養市集活動詳情、日期及詳細地址。

領養市集會以3大法國著名地標作為分區,包括巴黎鐵塔、凱旋門同羅浮宮。

每個區域都擁有不同活動表演,例如音樂表演、嘉年華攤位遊戲、啤酒乒乓比賽、手作市集、動物領養等等。

而市集則有多個本地設計師擺檔坐陣,售賣多款手工產品,到時亦會有慈善義賣活動,大家記得唔好錯過。

活動除了適合俾有養寵物的人士參與外,有興趣養寵物的朋友仔亦可以參加,因為現場會設有寵物領養活動,大家可以去睇吓有沒有合眼緣的小動物可以將牠們領養回家。

大會亦準備了多個活動俾毛孩同主人一齊玩,例如狗狗迷宮、波波池、競技賽等等。

除此之外,大會仲會在星期日晚上在草地免費播放電影《毛俠》,大家到時可以同自己的寵物坐在草地上浪漫地欣賞電影,製造共同回憶。

資料及圖片來源:法國五月

活動資訊

  • 日期2019年5月4日 - 2019年5月5日
  • 地址 中環海濱活動空間
  • 人均消費免費
  • 開放時間星期六:12pm – 11pm 星期日:11am – 9pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓