【尖沙咀好去處】尖沙咀免費睇街頭藝術家Mr. Likey展 經典卡通角色搞鬼大改造

2019.05.07

近年街頭藝術大受歡迎,KAWS和Banksy等藝術家的作品都在全球牽起話題。今個5月尖沙咀海港城•美術館亦緊貼熱潮,有來香港出生美國長大的新晉藝術家Mr. Likey個人展覽-「Not Now But Right Now!」將Snoopy、牛奶妹、The Simpsons等多個經典卡通角色進行大改造,變出充滿個人風格的畫作,有興趣記得mark實日期同時間。

在香港出生、美國長大的Mr. Likey,作品深受日本漫畫、美國卡通及街頭文化影響,擅長顛覆流行卡通元素再加以創作,將一系列的經典卡通及漫畫人物改頭換面。

仔細看就可以發現有米奇、唐老鴨、Snoopy、牛奶妹、The Simpsons等多個經典卡通角色。

 

今次Mr. Likey個人藝術展,將會展出十多幅充滿個人特色的作品,全部都古靈精怪外,背後亦另一番含意,有興趣的話不妨去欣賞一下!

 

活動資訊

  • 日期2019年5月9日 - 2019年5月26日
  • 地址 「海港城‧美術館」尖沙咀海港城海洋中心二階207號舖
  • 人均消費免費
  • 開放時間11am-10pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓