【端午節2019】香港仔龍舟賽事門券免費派發!睇36場龍舟競渡賽事

文: Eunice Lam
2019.05.29

端午節2019快到,相信不少人都希望可以去觀賞龍舟競賽,5月30日起,大家就可以到南區民政事務處諮詢中心免費索取香港仔龍舟競渡大賽的入場券,於端午節親自到場體驗比賽的緊張氣氛,有興趣的朋友記得去取票。

香港仔龍舟競渡大賽將於端午節正日6月7日舉行,香港仔龍舟競渡大賽委員會會自5月30日早上在南區民政事務諮詢中心派發入場券。大會將於上午8時正開始派籌,9時正派發門票。今次派發的門票數量共有100張,每人限取一張,先到先得,派完即止。

香港仔龍舟競渡大賽共有36場中龍及大龍賽事,由早上8時30分至下午4時進行,當中大木龍舟比賽更是全港規模最大的大木龍舟競技!

資料及相片來源:香港仔龍舟競渡大賽

活動資訊

  • 日期2019年5月30日 - 2019年6月7日
  • 地址 南區民政事務諮詢中心(香港仔海傍道3號逸港居地下)
  • 人均消費免費
  • 開放時間派籌時間:上午8時正;入場券派發時間:上午9時正

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓