【灣仔好去處】拯救動物生命!領養馬拉松登場 狗/貓/兔仔/倉鼠/雀仔/爬行動物

文: Toby Mok
2019.06.09

一年一度的領養馬拉松即將在6月22日至6月23日在灣仔舉行,今年有過100隻被遺棄的動物等待大家領養,包括有狗、貓、兔仔、倉鼠、爬行動物、鳥類等等。除此之外現場仲會有其他活動,包括狗狗派對、動物玩具工作坊、展覽等等,一齊睇吓領養馬拉松2019有咩玩!

香港愛護動物協會將於6月22及23日在灣仔中心舉辦第17屆「領養馬拉松」,目的是為有需要的動物覓得一個愛惜牠們的主人。

領養馬拉松將會有過100隻被遺棄動物等待大家領養,包括狗、貓、兔子、倉鼠、爬行動物、鳥類等,希望能為更多動物找到溫暖的家。

除此了有動物領養之外,馬拉松亦有各項免費講座及活動俾大家參加,包括有狗狗派對、狗隻行動訓練示範、獸醫服務開放日、展覽、動物指紋性格測試等等。

有興趣的朋友仔記得去參加!

資料及圖片來源:愛護動物協會


 

活動資訊

  • 日期2019年6月22日 - 2019年6月23日
  • 地址 灣仔運盛街5號,愛協灣仔中心
  • 開放時間6月22日下午2:00至6月23日下午5:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!