【將軍澳好去處】3萬6千呎法國品牌DECATHLON新店開幕!過萬款運動用品$19起

文: 劉紀彤
2019.06.15

法國運動用品店DECATHLON早年進駐香港於旺角及銅鑼灣開設兩間分店後,第三間分店亦正式於將軍澳開幕啦!今次的新店佔地3萬6千呎,店內有過萬款包括爬山、籃球、足球、跑步、單車、網球、羽毛球、露營、滑雪、瑜伽等項目的運動用品,而且價錢非常親民,最平$19就有一個背包、$89就有一對波鞋,好抵買,以後將軍澳區的朋友想買運動用品或者體驗各種運動設施就更加方便啦!

DECATHLON一向主打價錢親民,最平$19就買到一個背包,另外$89就有一對波鞋!

新店內有13000款運動用品,唔同類型的運動都有,即刻睇睇仲有咩抵買之選!(按圖睇價錢~)

 

將軍澳區的朋友可以去睇睇啦~

活動資訊

  • 地址 將軍澳唐明街2號尚德廣場3樓

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓