【荃灣好去處】荃灣南豐紗廠舊課本展 近百年歷史課本!課室場景重溫校園回憶

2019.06.16

荃灣南豐紗廠不時都有新展覽舉行,最近就帶來舊課本《舊課本——那些美好的風景》展覽,展出一系列陳年課本及充滿校園回憶的物件,當中包括超過50本課本、德育海報、經典校服、校章及風紀帶等等,想重溫校園時光的朋友,不妨到場睇睇!

 

展覽重現課室的場景外,有不少舊課室的裝飾擺設,教育電視櫃正在播放教育電視,有「小三常識科  - 病魔的毒計」、「小五數學科 – 烏龍神探」以及「小六英文科 – Adventure Into Monsterland」等。另有巨型的舊課本Cushion,可以一邊睇一邊玩!

 

展覽展出超過50本課本,有數學、社會、健教、英文、語文等科目,當中有20年代的尺牘、50年代的謎語書等讀物,而尺牘就即是現今的私人書信和公函。有興趣的話,仲可以閱讀學生桌上的課本。

場內亦有展出多件校園物件,維多利亞校服公司特別借出多套經典校服,有荃灣區區內學校校服、絕版校章,以及近20年歷史的風紀帶。

另有不少當年的德育海報展出,全部都是以插畫教育正確價值觀及良好生活習慣。

行完展覽仲可以到互動區域玩,學生桌放有紀念冊可以寫上金句,仲可以在課本上畫公仔,或寫信給從前的同學仔和老師。

展覽亦有推出出舊課本經典圖案限定商品,包括明信片、透明文件夾及貼紙。另有「南豐紗廠:那些美好的風景.雙人乒乓球公開賽」,可以邀請舊同學及舊波友一齊參加,有興趣的朋友可到網上報名。

活動資訊

  • 日期2019年6月14日 - 2019年7月10日
  • 地址 南豐紗廠紗廠坊
  • 人均消費免費
  • 開放時間星期一至日:10am-8pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓