【屯門美食】屯門新開台灣古早味蛋糕店 新鮮出爐芝士/肉鬆/流心朱古力/原味

文: LorLor Lee
2019.06.27

屯門龍門居附近一向出名多美食,一到晚上更是個宵夜掃街好去處。而最近新開一間主打台灣古早味蛋糕的小店「古早記」,老闆曾經到台灣學習正宗的古早味蛋糕,然後再將手藝帶回港。蛋糕有原味、流心朱古力、芝士、肉鬆,日日製作,新鮮熱辣辣出爐。不過每一輪出爐的蛋糕數量有限,有興趣食的朋友就要早啲買啦!

屯門龍門居一帶最近新開一間主打台灣古早味蛋糕店「古早記」,老闆曾經到台灣學習正宗的古早味蛋糕,然後再將手藝帶回港。

蛋糕共有4種口味選擇,包括原味、流心朱古力、芝士、肉鬆。

蛋糕每日新鮮製作,不過每一輪的口味只有大約10件蛋糕,想食的朋友記得早點去預訂啦。

原味蛋糕口感如海綿一樣鬆軟,散發淡淡蛋香味。

流心朱古力味蛋糕,面層及蛋糕內都鋪滿朱古力碎,食到粒粒朱古力,口感有層次。

朱古力漿流心效果好吸引!

另外,芝士味到好受歡迎,更用上2種不同口味的芝士,芝士迷就別錯過啦~

芝士味道十分濃郁,而且亦可做到拉絲的效果。

鹹味蛋糕方面,就有售肉鬆味,蛋糕上面放滿肉鬆,散發鹹香。

有興趣的朋友還可以留意小店的facebook專頁,每日將公佈蛋糕的出爐時間。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓