要嘆Fine Dining Chill住食Kronenbourg 1664 x 米芝蓮法藍盛宴

2019.06.18

飲食無彊界,識得如何crossover才是創意王道!好似出名口味清新的頂級啤酒品牌Kronenbourg 1664,近來就成為今年《米芝蓮指南香港澳門2019》官方啤酒夥伴,點解可以咁反傳統?原來因為想帶給大家感受啤酒不一樣的味覺體驗,等各位識食之人都可以見證今次餐飲配搭新標準!想試試怎樣將啤酒配法式美饌,就要睇睇大師教你點配搭!

摒棄了傳統紅白酒配法菜,估不到原來更加貼地、更加wild!還可以靈活和菜式互補或作對比,突出食材的鮮味。Kronenbourg1664用上咗精釀原料,令口味特別清新之餘,亦可以話充份展現咗悠久嘅歷史:好似洋溢住柑橘果香嘅1664 Blanc味道夠晒清新,最適合配海鮮!至於色澤金黃、口味淡雅芳香嘅1664 Lager帶點甘甜,最適合配搭肉類!今次搵嚟米芝蓮法國一星餐廳Épure齊齊搞搞新意思,創造六道菜DinnerInBlue法藍盛宴畀大家享受何謂真正Fine Dining!

前菜推介
法國布列塔尼藍龍蝦
用上醃漬棕櫚芯、科西嘉柚子、乳酪、雲呢拿、橄欖油炮製藍龍蝦。六月是藍龍蝦當造季節,所以肉質特別爽甜清新,配一口1664 Blanc就最滋味!

法國諾穆提島迷你馬鈴薯
以洋蔥泥、三文魚籽、牛肉清湯同鰹魚熬製,鰹魚香勁濃郁,襯埋Blanc兩種口味相交互替,居然更能突出味道!

法國魴魚柳伴復古番茄佐忌廉蜆肉芥末醬
魚肉經過慢煮再煎香,配上芥末醬更顯清新,跟Blanc成為絕配!

主菜推介
燉煮小牛肉面頰配雅枝竹
用焦糖煮過的柑橘醬酸甜中帶有濃郁清香,開胃醒神。而小牛肉面經長時間燉煮,入口即溶。再呷一口清新芳香的1664 Lager,完美震撼每個味蕾。

甜品推介
法國手工芝士拼盤搭配
法國人會將芝士作為甜品的其中一款!這三款手工芝士是24個月(左)、煙燻(中)同羊奶芝士(右)。建議大家可以配搭Lager,芝士和啤酒的香味混合成另一番韻味!

卡馬格米布甸配法式糖煮士多啤梨及自製士多啤梨雪葩
將面層薄脆混入布甸之中,香脆清甜的口感,跟清新香甜而帶點酸味的士多啤梨雪葩融合,為盛宴劃上完美句號!
 
米芝蓮法國一星餐廳Épure環境高雅舒適,也提供包廂。跟一班好友齊齊Chill、歎杯啤酒就最好不過啦!~
 
Épure
尖沙咀海港城海洋中心4樓403號舖
晚餐:下午6:30pm-9pm
電話:3185 8338

Source: Kronenbourg 1664

活動資訊

  • 地址 尖沙咀海港城海洋中心4樓403號舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓