迪士尼樂園首次披露公主嫁王子「婚後生活」故事!8幅壁畫彩蛋+全新結局曝光

文: 劉紀彤
2019.07.09

由細到大聽迪士尼的童話故事,結尾必定係「從此以後,王子同公主就開心快樂地生活」,大家又有冇幻想過公主嫁王子之後的生活到底係點呢?香港迪士尼樂園城堡現時正進行翻新工程,預計再過一段時間就會重開,而在正式重開之前,迪士尼城堡就推出第一擊的全新活動魔法化妝廳,讓一眾小參加者在全新裝潢的睡公主城堡內變身公主,而新裝潢的城堡內更新增了8幅大壁畫,畫上8位迪士尼公主在故事結局後的生活,當中包括嫁入皇室之後的「婚後生活」,今次是迪士尼首次公開公主嫁王子後的延續小故事,可以說是迪士尼公主童話系列的一大彩蛋!

香港迪士尼樂園睡公主城堡翻新後加入了8幅設計非常華麗的壁畫,當中更依照8位迪士尼公主出生的時代、國家、電影故事去設計出一個延續版的小故事,揭露公主嫁入皇室後的婚後生活!(按圖睇詳細故事)

設計師指出今次迪士尼童話延續小故事的8位主角最終都過上自己心目中夢想的生活,能夠成為想變成的人和做到一直想做的事情,過上夢寐以求的生活,各位迪士尼粉絲滿唔滿意這幾個全新結局呢?

另外,迪士尼樂園城堡現時仲推出全新升級版魔法化妝廳活動,參加活動的小朋友將會有專人幫手化妝及換上公主裙,化身靚靚公主!

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓