【沙田美食】日本人氣壽司店美登利再開分店 香港第三間分店進駐沙田

文: LorLor Lee
2019.07.12

人氣日本壽司店「梅丘寿司の美登利総本店」將會於沙田開設香港的第三間分店,預計9月開幕。店舖一直以合理的價錢為食客提供高質海產、壽司、刺身,均由日本豐洲市場直送,食材新鮮,沙田區嘅壽司迷要密切留意啦!

人氣日本壽司店「梅丘寿司の美登利総本店」將會於沙田開設香港的第三間分店啦,預計9月開幕!

店內全部壽司即叫即做,大家可以坐在吧檯位近距離觀賞師傅細心地準備食材

大赤海老 ($25) / 特盛筋子 ($60)小編極力推薦美登利的大赤海老!蝦身十分厚肉,亦非常新鮮,是抵食之選!

元祖原條穴子壽司 ($78)這條穴子壽司原條上碟,足足長達27cm,啱曬兩個人食!穴子配搭濃郁的醬汁燒成,十分惹味可口

蟹三貫 ($88)蟹三貫包括熟松葉蟹、蟹膏蟹肉,以及蟹腳壽司,其中大大啖的蟹膏用料十足,絕對回本

吞拿魚三吞拿魚以刺身和盛合為主,包括赤身、中吞拿魚腩,以及大吞拿魚腩,肉質鮮甜肥美,而其中的大吞拿魚腩刺身5片都只是售價$200,好抵食!

沙田區嘅壽司迷要密切留意啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓