【尖沙咀好去處 】尖沙咀DIY陶瓷餐具 彩繪櫻花杯/近百款花紋圖案

文: Toby Mok
2019.07.13

相信大部分人家中所使用的杯、碟、碗等餐具都是買店舖所售賣的現成產品,但款式一式一樣,欠缺個人特色。今次就為大家介紹一間位於尖沙咀的陶瓷餐具工作室Charmant ,參加者可以利用不同的卡通圖案、花紋等裝飾餐具,等大家可以製作專屬自己的廚具用品!

工作室有多款白色陶瓷餐具,大家可以選擇合心意的杯、碟、茶壺等,再為餐具進行裝飾。

課堂有老師教授大家製作陶瓷碟的技巧,而製作過程亦十分簡單,相信新手亦可以輕鬆完成。

大家可以先選擇想裝飾的餐具,例如碟、杯、茶壺等等,之後再選擇想要的圖案。選擇好圖案後就可以用剪刀將圖案剪出,放在水中等圖案脫落,再用夾子將圖案放在碟上進行裝飾。



拼貼過程完成後就可以將多餘的水掃出,風乾後就可以放進烤爐中,以800度高溫烤20小時,之後就完成啦!

當然仲有其他款式可以整啦!

陶瓷碟課程收費為$500,已包括製作2件產品,有興趣的朋友記得上網預約去整啦! <按此預訂

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓