【迪士尼樂園】反斗奇兵夏日水戰登場!全新海底奇兵樂園/ToyStory主題房

文: Toby Mok
2019.07.12

為了迎接暑假,今年香港迪士尼樂園將會推出全新海底奇兵樂園,大家可以同海底奇兵的角色一齊到水底世界探險同尋找小多莉。除此之外香港迪士尼亦會推出泡泡夏日派對,等大家可以在炎炎夏日同朋友一齊玩泡泡大戰。香港迪士尼樂園酒店亦將會同步推出全新反斗奇兵酒店主題套房,等大家可以過一個開心的暑假,一齊睇有咩玩!

暑假將至,為了迎接夏天,迪士尼樂園最近推出以反斗奇兵為主題的一系列競技賽及泡泡夏日派對。

香港迪士尼酒店將會推出3大主題套房,包括有「魔海奇緣」主題房間、Duffy主題房間及近日大受歡迎的「反斗奇兵」房間。
除此之外酒店亦有提供生日、新婚及周年主題房間。

 

另外,大家仲可以參加不同DIY工作坊,學整不同迪士尼卡通人物精品。
迪士尼樂園酒店同時亦推出全新海底奇兵樂園,大家可以在樂園大玩巨型滑水梯及夏日限定晚間探險活動。

大家只要入住迪士尼樂園酒店就可以參加以上活動,大家可以趁暑假到迪士尼玩返晚!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓