【動漫節2019】香港動漫電玩節7月開鑼! 日期/開放時間/交通/平面圖一覽

文: Toby Mok
2019.07.15

香港動漫電玩節2019將於7月26日30日舉行,今年繼續有不同類別的參展商參加,包括有動畫、漫畫、遊戲、電競、玩具、文具、精品等,而BANDAI、Playstation、木棉花、Hot Toys Samsung等著名參展商都有參加。今次就為大家整合了香港動漫電玩節2019的實用資訊,包括動漫節的詳細開放日期、時間、交通方法及參展商的位置平面圖,即睇2019年香港動漫電玩節實用資訊。

2019香港動漫電玩節開放日期及日期

香港動漫電玩節將會在2019年7月26至7月30日舉行,一連5日。開放時間為10am-9pm,7月30日開放時間為10am-8pm。

展覽攤位平面圖

想有策略地行展覽,認清展覽攤位位置很重要,即睇各大動漫參展商的位置及平面圖。

交通

大家可以在港鐵灣仔站A5出,沿柯布連道行人天橋直行,之後途經入境事務大樓及中環廣場再前往,路程約15分鐘。

資料及圖片來源:動漫節

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓