【尖沙咀好去處】香港太空館$24睇新立體球幕電影!飛越行星探索震撼銀河系

文: Eunice Lam
2019.07.26

香港太空館由7月1日起為大家呈獻立體球幕電影「飛越行星3D」,帶領大家揭開銀河系的神秘面紗,飛越行星表面,進入太陽系。電影以高質素圖像配合科學數據,到訪木星上空猛烈的風暴、冥王星上的巨大心形冰原、活躍火山之一的木衞一等,對天文有興趣的朋友記得要去太空館欣賞這齣電影啦!

電影「飛越行星3D」將圍繞第一艘降落火星的太空船「維京1號」以及環繞木星的太空船「伽利略號」,同大家一齊深入了解不同星球。

電影片長38分鐘,票價為32 元(後座)及24 元(前座),而全日制學生、殘疾人士(及一名同行照料者)及 60 歲或以上高齡人士則可以半價入場觀看。

資料及圖片來源:香港太空館

活動資訊

  • 日期2019年7月1日 - 2019年12月30日
  • 地址 尖沙咀梳士巴利道10號 香港太空館何鴻燊天象廳
  • 開放時間每日下午二時四十分及六時十分放映; 星期日及公眾假期加開上午十一時十分一場; 星期二休館(公眾假期除外)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓