【堅尼地城美食】日版Viennetta千層雪糕蛋糕再度返貨!童年回憶雲呢拿/咖啡味

文: LorLor Lee
2019.10.06

相信對於80後、90後都有食過呢款Viennetta千層雪糕蛋糕,但不知不覺間已經在香港消失。但不時都有網友發現一些小店中仍有售賣,而香港有小店「三好屋」有售日版Viennetta千層雪糕蛋糕,但曾經大受歡迎而斷貨了一段時間,近排終於再度返貨啦!鐘意食嘅朋友快啲去入貨啦~

呢款雲呢拿雪糕批當年非常受歡迎,是不少人的童年回憶,但已經不知不覺間在香港消失。

早前發現香港有小店「三好屋」白有售日版Viennetta千層雪糕蛋糕,但曾經大受歡迎而斷貨了一段時間,近排終於再度返貨啦!

雲呢拿口味/咖啡口味(每款口味每人限買一條)

價錢:$78

貨量有限,先到先得,可先於whatsapp 69238186 預訂,鐘意食嘅朋友快啲去入貨啦~

圖片來源:IG@High Tea Mama森永乳業

 

活動資訊

  • 地址 堅尼地城士美菲路47號聯興新樓地下I鋪
  • 開放時間星期一至日10:30 - 21:30

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓