【上環好去處】PMQ全港首間天然紮染DIY 過30種布款/圖案/顏色任揀

文: Toby Mok
2019.08.24

紮染就聽得多,但用廚餘物料作為環保染料的紮染工作坊又試過未?今次就為大家介紹香港首間以天然剩菜為染料的工作室,工作室有導師教大家紮染方法及教學。店內有超過30款布品可以供大家紮染,包括布袋、漁夫帽、圍巾、T恤、半身裙等等。

染樂工房是香港首間以天然廚餘作為環保染料的工作室,主打利用廚餘及天然染料紮染,例如利用黃薑粉、蝶豆花、咖啡渣等等,夠晒環保,可以減少對環境的影響。

工作坊有導師教大家不同圖案的紮染方法。學完之後就可以開始利用波子、竹籤、橡筋等工具紮出想要的圖案。

完成後就可以開始染色,而店內所採用的顏料都是環保染科,希望做到食物零浪費的目標。

大家可以按照自己喜好利用天然染料染上不同顏色,之後再進行覆染,覆染完成後再將顏料沖乾淨再風乾就完成啦!

店內除了可以紮染小斜袋之外,仲有超過30款布品可以選擇,例如布袋、漁夫帽、圍巾、T恤、半身裙等等。有興趣的朋友記得約埋朋友去玩吓啦~<按此預訂

工作坊資料 

所需時間:60-90分鐘 

費用:HKD 225起

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓