【尖沙咀好去處 】尖沙咀DIY卡通玻璃杯工作坊 近百款粉色圖案餐具款式

文: Toby Mok
2019.08.29

相信大部分人家中所使用的杯、碟、碗等餐具都是買店舖所售賣的現成產品,但又有沒有想過家中的餐具可以由自己親自畫上喜歡的圖案或卡通呢?今次就為大家介紹一間位於尖沙咀的彩繪玻璃及陶瓷餐具工作室Charmant 。工作室提供不同DIY工作坊俾大家自製專屬的玻璃及陶瓷餐具,參加者可以利用貼圖案或彩繪的方式裝飾餐具,等大家可以製作別具自己風格的廚具用品!

工作室有多款玻璃餐具供大家選擇,大家可以揀適合自己的款式,再為餐具進行裝飾。

今次就選擇製作迪士尼愛麗絲造型水杯,外表吸引。

課堂有老師教授大家製作玻璃杯的技巧,而製作過程亦十分簡單,相信新手亦可以輕鬆完成。

大家首先在透明紙上畫上喜歡的圖案,再用出圖案,將圖案貼上杯再印出顏色就完成啦!當然更進階的朋友仔可以徒手畫出想要的圖案,免除剪紙的工序。

畫好後再放入焗爐烤焗,完成!

當然仲有其他款式可以整啦,按下圖睇有咩整!

費用因不同課程而有所不同,有興趣的朋友記得上網預訂啦!<按此預訂>

活動資訊

  • 地址 尖沙咀百利商業中心15樓1531室

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓