【太子美食】太子新開手工古早蛋糕烘焙店 流心芝士/粒粒朱古力/合桃咖啡味

文: LorLor Lee
2019.09.19

太子最近新開一間主打手工古早蛋糕烘焙店「山田本舖」,一到蛋糕出爐時間就出現長長人龍,大受街坊歡迎。店鋪即場製作一底底的古早味蛋糕,目前有七個口味選擇,分別有原味、流心芝士、粒粒朱古力、合桃咖啡、肉鬆、抹茶紅豆、斑蘭等。蛋糕口味綿密鬆軟,蛋味濃郁,下次經過太子不妨試試~

太子近日新開主打手工古早蛋糕烘焙店「山田本舖」,每逢蛋糕出爐時間就出現長長人龍,大受街坊歡迎。

店鋪一底底的古早味蛋,糕即場製作,新鮮熱辣辣出爐,目前有七個口味選擇,分別有原味、流心芝士、粒粒朱古力、合桃咖啡、肉鬆、抹茶紅豆、斑蘭等。

 

 

每日新鮮準備所需材料,蛋糕加入湖北蛋製作,蛋味較濃郁,所有古早蛋糕都新鮮焗製!

朱古力味古早蛋糕($75),蛋糕中間灑上美祿朱古力粉,面層再鋪上粒粒朱古力,除了朱古力脆粒令口感更豐富,中間仲食到濃郁朱古力熔漿。

流心芝士味古早蛋糕($75),新鮮出爐仲有拉絲澎湃效果,啖啖芝士鹹香。

咖啡合桃味古早蛋糕($75),面層鋪滿合桃碎,口感層次豐富,散發淡淡咖啡香味。

當然不少得原味古早蛋糕($60),蛋味甚濃,蛋糕綿密鬆軟。

下次經過太子不妨試試嗎,不過就要留意店鋪每天不同的出爐時間啦~

活動資訊

  • 地址 太子太子道西108-118號康齡大廈地下C4號舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日12:00 - 21:00
  • 電話66177363 (Whatsapp)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓