香港10月3大領養日率先睇 日期/地址/活動詳情

文: Toby Mok
2019.10.02

近年成日都會聽到好多遭人遺棄寵物的消息,令一眾小動物無家可歸,好多志願團體都會定期舉行寵物領養日為一眾無家可歸的貓仔狗仔尋找一個幸福的家庭。今次就為大家搜羅了10月份3大寵物領養日活動,等一眾想領養寵物的朋友去為無家可歸的貓貓狗狗提供一個家,即睇2019年10月寵物領養日活動詳情、舉辦日期及地址。

香港拯救貓狗協會

香港拯救貓狗協會將會聯同狗宿及Hill’s在10月6日舉行狗狗領養日。而每位領養人可以獲贈一包Hill糧及及 HYGINOVA環保消毒除臭噴霧 60ml 一支屆時將會有不同品種的狗狗在場待大家領養。整個領養申請過程以及接狗狗回家需於10天內完成。如計劃即將外遊、搬屋或未能及早接狗狗,歡迎參與稍後舉辦的領養日,按下圖睇活動詳情及待領養狗狗。

日期: 10月6日(星期日)

時間: 1-5 pm 

地點:九龍大埔道27 號狗宿

場地查詢:98641089 

愛領養動物中心

愛領養動物中心會在10月13日舉行動物領養,而機構最近亦公開為無家動物進行報名,各位如遇到無家可歸或被遺棄的動物可以報名參與領養活動,按下圖睇報名詳情。

地址:西貢海傍街6號地下

Bark Department

Bark Department將會在10月27日舉行「愛領養Love Adopt領養日」,待領養的動物都來自不同背景,例如被遺棄或從車場、貨倉、地盤或山上拯救回來的小生命,希望藉領養日為牠們尋找一個家。

日期:10月27日(星期日)

時間:1-6pm

地址:跑馬地成和道29號地下 

 

 

 

活動資訊

  • 日期2019年10月2日 - 2019年10月31日
  • 地址 香港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓