《魔雪奇緣2》11月香港上映!香港迪士尼樂園推冰藍色Frozen主題新品

文: 劉紀彤
2019.10.24

《魔雪奇緣2》(Frozen2)即將於11月在香港戲院上映,為了配合Frozen2電影,香港迪士尼樂園最近就推出一系列冰藍色Frozen主題新品Arendelle Aqua,魔雪奇緣的粉絲可以襯返一套去迪士尼影相啦!

迪士尼動畫Frozen續集《魔雪奇緣2》 (Frozen 2)早前落實將於11月21日在香港上映,為了配合電影上映,香港迪士尼樂園最近就推出一系列以Frozen 2為主題的新品!(點擊圖片睇最新官方電影海報)

 

 

魔雪奇緣Arendelle Aqua新系列用了冰藍色配上閃爍珠片設計,營造出冰天雪地的感覺,好有氣氛!新品包括有頭箍、Tee、背囊,入樂園影相一流,另外仲有水杯、卡套等等,又靚又實用!(點擊圖片睇款式價錢啦~)

 

新系列由即日起於香港迪士尼樂園有售,粉絲去開可以去睇睇~

圖片來源:Walt Disney Animation StudiosHong Kong Main Street Gazette 大街小報

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓