【上環好去處】上環PMQ新藝潮博覽集60位藝術家 免費睇過1000件世界各地藝術品

2019.11.01

喜歡行藝術展覽的朋友要留意啦!最近上環PMQ元創坊在11月1日至4日帶來「第三屆新藝潮博覽」,有60多位來自全球多地的藝術家參展,展出超過1000件藝術作品,包括版畫、油畫、雕塑及裝置藝術等等。展覽免費入場,有興趣記得留意啦!

今次展覽集合美國、德國、法國、波蘭、南韓、馬來西亞、日本、台灣、內地、香港及瑞士等地共60多位藝術家參展,帶來不了獨特創作展品,大家可以一次過欣賞到多個地方的作品。

 

今年5月曾來港舉行展覽的美國藝術家Mr. Likey,作品深受美國卡通街頭文化影響,今次亦展出多件具代表性的作品!

英國藝術家Will Blood亦布帶來以描繪經典動畫角色骨骼為主題的”The Book of Bare Bone”系列作品,另外亦有多件”The Peopel”系列作品,在紙幣上加入不少得意人仔創作,全部都充滿玩味!

 

展覽仲有不少睇得又玩得的展品,這個特別的小王子星球擺設,只要將手放到感應器上,就可以控制星球的燈光。

在一卷廁紙上畫出的龍,畫功相當細緻!

場內仲有油畫、雕塑、多媒體及裝置藝術等展品,指定時間亦有藝術家講座分享創作過程和心得。想感受藝術氣息的朋友,可以把握去睇睇!

 

 

活動資訊

  • 日期2019年11月1日 - 2019年11月4日
  • 地址 中環PMQ元創方
  • 人均消費免費
  • 開放時間11月1日:11am-4pm/11月2-3日:11am-8pm/11月4日:11am-5pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓