男士聖誕變型髮:張梁記

文: Mo Mo
2019.11.04

你身邊的男士最注重形象,又會到Barber Shop理髮?今個聖誕就做個貼心女友,送佢髮蠟、古龍膏、古龍水等可以日日用,日日扮靚的產品給另一半吧!即使你對男士用品一知半解,到髮油及男士用品專門店張梁記(Cheung Leung Kee)都可以找到你所需!以下幾款就是他們推介的聖誕禮物啦!

推介一: Truefitt & Hill 古龍水

始於1805年,是英國皇家認證品牌 Truefitt & Hill , 一直都是英國貴族的首選至愛,其古龍水更深受英國男士愛戴,一共有9款味道選擇,由清到濃;休閒至穩重都有,女士們可以到到店裡先試一下味道,再選擇都可以!

推介二:江獸x張梁記龍寨版髮蠟

香港特別版髮蠟(龍寨版) 是馬來西亞髮油品牌江獸髮蠟聯成張梁記推出的產品,龍寨版屬於高黏度,高造型力的髮蠟,因為用了水溶性配方,所以極易清洗,而且有陣陣清新古龍水香味,如果另一半是會梳理整齊油頭髮型的男士,他一定歡喜!

推介三:Edwin Jagger剃刀

有男士喜歡用剃刀方便整理造型,自1988年創立的Edwin Jagger 是英國傳統剃刀品牌就可以帶給男士舒服的剃鬚體驗!除了外型華麗,亦極具實用性,高質量鍍鉻外層,另外更分別提供傳統刀片Gillette Fusion 及Gillette Fusion款式選擇。


張梁記
網站:https://www.cheungleungkee.com/

觀塘店 : 觀塘開源道60號駱駝漆三期9H

​銅鑼灣店 : 銅鑼灣希慎廣場 4/F 22B號鋪 

​尖沙咀店: 尖沙咀漆咸道南5號地鋪 Black Rose 

 

資料由客戶提供

活動資訊

  • 地址 香港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓