【旺角美食】人氣日式蛋料理店Tamago-EN抵港 生雞蛋拌飯/玉子燒/梳乎厘班戟

文: LorLor Lee
2019.11.18

新加坡人氣日式蛋料理專門店Tamago-EN抵港,香港分店選址於旺角朗豪坊,並將於今年年底12月開幕。餐廳選用日本直送雞蛋,提供各式各樣的蛋料理,除了班尼迪克蛋、半熟蛋薯蓉之外,當中仲食到招牌生雞蛋拌飯,一眾蛋控mark實地址咪錯過啦!

新加坡人氣日式蛋料理專門店Tamago-EN抵港,將於12月登陸旺角朗豪坊,一眾蛋控咪錯過!

Tamago-EN主打多款主打多款蛋料理,餐廳特選日本沖繩直送最新鮮的雞蛋,為客人製作正宗日式玉子料理。

香港店預計於今年年底12月開幕,雖然未知香港店會有甚麼款式供應,但都不妨睇睇新加坡店的menu先啦!

早餐除了有港人最愛的Eggs Benedict班尼迪克蛋外,另外更有美國流行的半熟蛋薯蓉,還有沙律、三文治等輕食。

另外亦有丼物、忌廉蛋包飯,仲食到日本人俗稱TKG的招牌生雞蛋拌飯,更可加不同配料,如魚生、照燒雞肉等。

小食方面,當然不少得不同款式玉子燒,例如日式高湯三文魚及魚籽玉子燒北海道雪蟹玉子燒、玉子串燒等,另外還有芝士明太子班戟串、南蠻炸雞配自家製雞蛋蛋黃醬亦同樣吸引

甜品方面除了有梳乎厘Pancake外,還有雞蛋布甸、朱古力蛋糕等。

圖片來源:FB@Tamago-EN

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓