【九龍城美食】九龍城老字號火鍋方榮記沙嗲 歎超濃郁秘製沙嗲湯底/本地手切牛

文: LorLor Lee
2020.01.13

在九龍城開業60多年的老字號火鍋店「方榮記沙嗲牛肉專家」主打以港式秘製沙嗲火鍋湯底聞名,湯底濃稠惹味,加上特級手切牛肉和頂好大光麵,製成超香濃「沙嗲牛肉麵」,當中還有必點的自家秘製炸魚皮,索滿沙嗲精華,值得一試!

這間60多年老字號火鍋「方榮記沙嗲牛肉專家」以港式秘製沙嗲火鍋湯底聞名,味道超濃郁,值得一試。

點餐紙:

特濃沙嗲火鍋湯($60)

沙嗲以秘製配方調配而成,濃稠不稀身,未食已聞到香噴噴,濃郁惹味。

星級牛肉($298)

選用澳洲安格斯牛肉,輕灼至半生熟,肉質嫩滑,滿佈油花,牛味突出,配上超濃郁的沙嗲湯底,簡直是完美配搭!

頂級本地手切牛肉($298)

招牌炸魚皮($40)

炸魚皮以自家秘製調味料醃製,要先炸兩次,隔日再炸一至兩次,食落脆卜卜,特別香口,難怪相當受客人歡迎。不過自家製炸魚皮準備需時花功夫,所以每日限量供應。

頂好大光麵($15)

這款香港製造的大光麵好比港版「出前一丁」,大光麵非常掛汁,麵質比普通即食麵更有嚼勁,配上香噴噴的沙嗲,香口惹味。

 

加拿大桶蠔($158)

鮮蝦($58)

水餃($30),自家人手包製的雲吞皮薄餡靚,內有蝦肉、豬肉、冬菇和木耳。

雲吞($30),水餃同樣是店舖人手包成,咬開可食到蝦肉和豬肉餡,好足料。

黑牛柏葉($98)

響鈴($30)

活動資訊

  • 地址 九龍城侯王道85-87號地下
  • 開放時間星期一至日11:30 - 00:30
  • 電話2382 1788

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓