【聖誕好去處2019】荃灣南豐紗廠日本布藝新展覽!80條彩色鯉魚旗夢幻登場

2019.11.21

荃灣南豐紗廠CHAT六廠又有新展覽!今次邀請到日本紡織設計師須藤玲子,在11月24日至2020年2月23日,舉行首個香港大型展覽—「須藤玲子:”布”之作業」,帶來80條不同布料質成的鯉魚旗外,更展出布料創作繪圖、草稿、原材料及設計原型等,影相打卡同時深入了解紡織品製作過程。

 

一走入南豐紗廠紗廠坊,就見到80條不同顏色布料的鯉魚旗浮在半空中,鯉魚旗勻以須藤的布料製成,全部都別具特色。

 

 

展覽展出須藤的創作繪圖和草稿,可以更了解不同布料的製作方法。

展覽更有一面布料樣本牆,可以逐一感受布料材質和了解背後設計。

另外亦展出日本傳統紡織製作過程和紡織新技術,包括加熱和針刺技術等等。

 

 

睇完展覽仲可以落手自製迷你鯉魚旗,12月12日至2020年2月20期間逢星期四1pm至4pm,將會舉行迷你鯉魚旗工作坊,每位費用$80,詳情可瀏覽官網,>>按此<<

 

活動資訊

  • 日期2019年11月24日 - 2020年2月23日 (逢星期二休息)
  • 地址 荃灣南豐紗廠CHAT六廠
  • 人均消費免費
  • 開放時間11am-7pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓