【聖誕好去處2019】聖誕小熊童話村莊登陸中環!白色聖誕市集/飄雪夢幻影相位

文: 劉紀彤
2019.12.03

每年聖誕節中環置地廣場(LANDMARK)都會悉心佈置,繼早年的聖誕小鎮及可可怪獸工房之後,今年中環置地廣場變身聖誕小熊童話村莊,聖誕小熊村莊坐落在鋪滿白雪的「馴鹿山」之下,大大小小的熊啤啤公仔和村民全部變身冬日聖誕造型慶祝,好有氣氛,大家去開記得要去影相啦!

聖誕小熊童話村莊內有聖誕市集、麵包店、糖果店、郵局等,設計非常細緻,空中的小熊仲不時會製造出飄雪效果,整條村莊鋪滿白雪,村民、小熊齊齊唱歌跳舞,過一個浪漫的白色聖誕~

 

村民和小熊身穿的服裝全部都係用舊衣物重新配搭而成,而村莊場景亦用上來自全球各地的古董玩具,部分擁有過百年歷史,包括9吋黑膠唱片、古董雪橇、手製家具,是難得一見的珍藏!(點擊圖片睇古董玩具啦!)

 

欣賞裝置的同時大家仲可以用置地廣場(LANDMARK)的手機應用程式尋找有AR裝置的位置,可以在電話中睇到得意的小熊動畫。置地廣場仲有互動裝置和限定店,影完相記得去睇睇啦~

 

 

活動資訊

  • 日期2019年12月3日 - 2020年1月1日
  • 地址 中環置地廣塲中庭
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓