日本平價牛肉飯SUKIYAすき家香港店登陸旺角 24小時營業+餐牌價錢率先睇

文: LorLor Lee
2019.12.10

日本人氣NO.1牛丼連鎖店「SUKIYAすき家」香港店選址旺角,確認於12月12日上午9時正式開幕,將會24小時營業。官方同時公佈Sukiya香港店餐牌價錢,最平$25就食到牛肉飯,相當吸引。各位喜歡食牛肉飯的朋友mark底地址準備去試試啦!

本高人氣平民牛肉飯連鎖店「SUKIYAすき家」確認將會在12月12日於旺角開設第一間香港分店,更是24小時營業,以後想食牛肉飯的朋友又多個選擇啦!

「SUKIYAすき家」主打平價又好食的牛肉飯,十分受歡迎。今次香港店餐單亦有多款日本店所提供的菜式,食材方面採用100%日本米及美國牛肉,丼飯提供不同份量選擇,當中最平$25就食到牛肉飯!同時還有燒牛肉飯,更加入了日本店沒有的雞肉丼飯。

率先按圖睇睇Sukiya香港店餐牌價錢

除了招牌牛肉飯,亦有多個款式可以選擇,仲不時會推出新口味。

同時亦有咖喱飯、鰻魚飯、定食等選擇。

為了還原日本風味,SUKIYA日本總公司Zensho去年在香港註冊,而香港分店將會由分公司直接管理,百分百由日本直營。

圖片來源:SUKIYAすき家

活動資訊

  • 地址 旺角亞皆老街31號地下
  • 開放時間開幕日期:2019年12月12日早上9時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓