【火炭好去處】銀河星球香薰蠟燭DIY工作坊 自製乾花蠟燭/夢幻月球燈

文: Toby Mok
2019.12.10

好多情侶放假都會喜歡參加一些DIY工作坊自製手作精品。位於火炭的工作室Make Your Day Candle有多款香薰蠟燭工作坊供大家參加,當中最受歡迎的莫過於銀河星球香薰蠟燭,現場有超過40款香薰可供選擇,大家可以任意加入自己喜歡的香薰氣味於蠟燭內,夠晒特別!

位於火炭的make your day工作室,由兩位店主打理,店內主打不同形狀的蠟燭,當中就有較受歡迎的夢幻星球系列工作坊,每位參加的客人可以自由配搭顏色及香薰味道,製作出專屬星球蠟燭,就連地球都整得到。

工作室內提供的香薰約有40多款,製作前可以先選好香味,當中的白茶櫻花及雞蛋花都較為受歡迎,按下圖睇銀河星球香薰蠟燭製作過程。

當然仲有其他產品啦,包括蠟燭枱燈、盤景蠟燭、乾花蠟燭,按下圖睇詳情。

工作坊
收費:$520/2粒水晶星球蠟燭
地址: 火炭坳背灣街45號喜利佳工業大廈4樓N室



活動資訊

  • 地址 火炭坳背灣街45號喜利佳工業大廈4樓N室
  • 網址網址

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓