朋友聚會速成術!高質法國菜必學4大菜式

2019.12.21

最近可說是慶祝活動一浪接一浪,和一眾親朋好友聚會出街食飯,餐廳太多人難以聊天之餘又可能訂不到位,很多人都會選擇在家中下廚宴請親朋。想喺party大顯廚藝嘅你,一於學下高質法國菜,用埋Bosch的一站煮食方案,炮製佳餚美饌不再是難事!為你嘅家人及朋友帶嚟星級滋味,留下最窩心的美味回憶。

1. 青口湯及半殼青口配白酒蛋黃醬

鮮甜的青口湯既醒胃,半殼青口配白酒蛋黃醬宴客亦不失禮。Bosch VitaBoost攪拌機幫你妥善處理多種食材,高速攪拌同時加熱。簡單一按就製作出味道鮮濃幼滑熱湯,還可保留清新的海鮮甜味。



2. 洋蔥橄欖咸麵包
香港人近年愈來愈注重健康,洋蔥有降膽固醇及血壓功效,而橄欖就有多款維生素同鈣、磷、鐵等,絕對是健康之選。要烤焗外酥內軟的咸麵包,就需要注意製作麵糰的步驟和發酵過程,Bosch OptiMUM專業廚師機將複雜的搓揉程序簡化,採用3D全方位攪拌系統配合麵糰搓揉鈎,將所有材料完全混合,模仿人手搓壓麵糰,達至起筋效果,可令麵糰的烘焙彈力及烘焙力度呈現更佳效果。



3. 牛油檸檬汁鯛魚配薯蓉
鯛魚味道鮮甜肉香,脂肪含量較低,不過煎鯛魚控制油溫非常重要,溫度過熱或不夠熱都會令鯛魚肉質變得鬆散。Bosch電磁爐結合煮食功能,精準控制5段火力,防止過度烹調,讓你輕鬆控制火力,煎、炒、煮、炸都不是問題。



4. Floating Island
Floating Island要做到表面酥脆而內裏軟滑,關鍵在於焗爐中烘焙的溫度、時間,一般上下底火焗爐難以均勻控制火候,Bosch蒸焗爐就可以輕鬆解決問題,獨有4D熱風功能,均勻焗爐內的溫度,穩定一致食物烘焙效果。




Sources: Bosch

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓