【2019回顧】2019年5間宣佈結業香港小店 30年文具老店/太空館禮品店/樂器店

文: 劉紀彤
2019.12.30

早前和大家回顧了7間於2019年宣佈結業,暫時退出香港市場的連鎖店,其實除了連鎖店舖全線結業之外,2019年亦有唔少香港小店宣佈結業,當中有幾間更是人氣小店,經營多年有唔少熟客。

>>2019年宣佈全線結業7大連鎖店 韓/美/英/中品牌先後撤出香港市場

太空館禮品店

相信唔少人去太空館都有行過太空館內的禮品店Exploration Store,太空館禮品店Exploration Store開業6年,今年因投標不成功而不獲續約,宣佈於2019年8月28日正式結業。現時由商務印書館以高價中標,取代太空館禮品店。

圖:FB@Exploration Store香港太空館

 

專業美術用品公司(Art Supplies)

位於旺角的專業美術用品公司(Art Supplies)於香港經營了30多個年頭,店內美術用品、畫具款式種類齊全,是唔少香港學生、喜愛畫畫的朋友常去的好地方,經營多年有唔少熟客由學生時已經開始光顧,不過專業美術用品公司宣佈於2019年4月30日正式結業,結業消息一出唔少網民都表示不捨!

相片來源:FB@專業美術用品有限公司

 

施德樓專門店

相信施德樓的文具陪伴唔少香港學生成長,施德樓(STAEDTLER)於2016年選址香港灣仔開設了全亞洲首間施德樓專門店,不過近日宣佈因租約期滿將於明年一月結業。

圖片來源:STAEDTLER 

 

Fjällräven亞洲品牌中心

唔少香港人都有用過Kånken狐狸袋、背囊、服裝、鞋履,不過今年位於銅鑼灣的Fjällräven亞洲品牌中心8月宣佈結業,想買Kånken狐狸袋只能去代理店或Fjällräven網店。

圖片來源:FB@Fjällräven

 

HOTMUSIC

葵芳樂器小店HOTMUSIC因租務問題宣佈於2019年9月15日結業,結業前店主將店內的全新結他、配件以低過成本價發售,最平$1就買到,吸引了大批樂迷去掃貨。

圖片來源:FB@HotMusic

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓