超得意Adobe/Microsoft系列透明鎖匙扣!檔案名講出設計師崩潰心聲

2020.01.04

對設計師來說,每日常用的Adobe設計軟件系列真的是又愛又恨!最近外國公司Creativkeys就推出了一系列Adobe設計軟件和Microsoft系列主題的透明鎖匙匙扣,包括Photoshop、Illustrator、After Effects、Microsoft Word及Microsoft Excel等等,除了有為人熟悉的標誌外,連檔案名稱一樣有細節,全部都是設計師及用家心聲,款款都非常可愛!

Creativkeys早前推出 Adobe設計軟件鎖匙扣,神還原熟悉Logo外,檔案名稱更包括「final final2 fuck this shit」、「omg don’t crash anymore pls」及「final_35 r u fucking kidding me」,完全重現平時用軟件要final又final無限修改的實況。

 

另外Creativkeys更有Microsoft系列主題的透明鎖匙扣,Microsoft WordMicrosoft Excel平日常用的軟件一樣有,檔案名稱一樣表達出用家感受!

Adobe系列及Microsoft系列鎖匙扣每個售$11.95美元(約$94港元),有興趣的話可以到Creativkeys購買。

來源:Creativkeys

活動資訊

  • 地址 Creativkeys

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓